ქცევის წესები
სასწავლო წლის დასაწყისში ძალიან მნიშვნელოვანია
მოსწავლეებს განვუმარტოთ, თუ როგორ უნდა მოიქცნენ, როგორი ქცევაა მათთვის
შესაფერისი. ქცევის წესების შემუშავება ძალიან მნიშვნელოვანი საკითხია, ამიტომ
მასწავლებელი ამ პროცედურას განსაკუთრებული ყურადღებით უნდა მოეკიდოს. არსებობს
რამდენიმე რჩევა, რომელთა გათვალისწინება ქცევის წესებს გაცილებით უფრო ეფექტურს
გახდის.
ქცევის წესების
შემუშავება სასწავლო წლის პირველივე კვირას უნდა მოვახერხოთ.
მასწავლებლის ეფექტიანი საკორექციო მუშაობისთვის ხშირად საჭიროა მოსწავლის წინარე ცოდნისა და უნარ-ჩვევების საფუძვლიანი ანალიზი - მისი ყურადღებისა და აზროვნების თავისებურებებით განპირობებული სპეციფიკური კანონზომიერებების შესწავლა დაშვებულ შეცდომებში იმისთვის, რომ გაირკვეს ამ შეცდომათა მიზეზებიც.
მაგალითად, მიმოხილვითი ანუ სკრინინგული ტესტის შედეგების აღრიცხვის შევსებული ფორმების საშუალებით მასწავლებელს შეუძლია მოიძიოს შემდეგი დამატებითი ინფორმაცია: რა ტიპის ამოცანებს (არჩევითპასუხიანს, მოკლეპასუხიანს, პასუხის აგებით) ხსნის მოსწავლე და რა ტიპისას - ვერა; რა კოგნიტიურ დონეს ძლევს მოსწავლე და რას - ვერა. „პასუხის აგებით" ტიპის სატესტო დავალებებში მოსწავლის ახსნა-განმარტებებისა და ამოხსნის მსვლელობის ანალიზი მასწავლებელს აწვდის დამატებით ინფორმაციას მოსწავლის აზროვნების თავისებურებათა შე
Комментариев нет:
Отправить комментарий