среда, 7 мая 2014 г.

შემაჯამებელი განმავითარებელი შეფასება
ქართული ენა___ კითხულობს გამართულად,გამომეტყველებით,აქვს მდიდარი ლექსიკური მარაგი,მეტყველებს სწორად,შესწევს უნარი სწორად გაიაზროს წაკითხული,გადმოსცეს იგი ზეპირმეტყველებით.ფლობს აზრის წერილობითჩამოყალიბების უნარ-ჩვევებს.
მათემატიკა ____ კარგად ფლობს ზეპირ ანგარიშს,ამოცანებს ხსნის დამოუკიდებლად და სწორად, საკითხის განხილვისასაზროვნებს ლოგიკურად.
ბუნება  _________იცნობს ლოკალურ გარემოს, საქ-სკუთხეებს.კონკრეტული წარმოდგენა აქვს ბუნების მოვლენებზე,ეკოლოგიურ პრობლემებზე.
ხელოვნება _______ პრაქტიკული მუშაობის დროს იცავს უსაფრთხოების წესებს, მუშაობს ფაქიზად და ინტერესით. აქვს საუკეთესო ნაშრომები.

ქ ა რ თ უ ლ ი    ე ნ ა
ზეპირმეტყველება
Ø  ადეკვატურად რეაგირებს მარტივ სამეტყველო სიტუაციებში.
Ø  ისმენს,იგებს ნაცნობ თემებზე შექმნილ მცირე ზომის ტექსტებს და გამოხატავს თავის დამოკიდებულებას.
Ø  მეტყველებაში იყენებს აქტიურ ლექსიკას და ძირითად ენიბრივ ფორმებს.

კითხვა
Ø  მოსწავლე იყენებს კითხვის მარტივ სტრატეგიებს.
Ø  მოსწავლე კითხულობს და იგებს მცირე ზომის ტექსტებს.
Ø  მოსწავლე ამოიცნობს მარტივი ტექსტის არსებით ენობრივ გრამატიკულ ნიშნებს.

წერა
Ø  ადრესატის გათვალისწინებით თხზავს მარტივი სახის საკომუნიკაციო და მიზნობრივ ტექსტებს.
Ø  დამოუკიდებლად ადგენს მცირე მოცულობის ტექსტებს ნაცნობი ლექსიკის გამოყენებით.
Ø  ტექსტების შექმნისას იყენებს ძირითად გრამატიკულ ელემენტებს.

Ø  იყენებს ნაწერის გასწორების მარტივ ხერხებს.

მ  ა  თ  ე  მ  ა  ტ  ი  კ  ა
რიცხვები და მოქმედებები
Ø  ერთმანეთს უსაბამებს რიცხვებს, რიცხვით სახელებს, რაოდენობებს და რიგს.
Ø  აკავშირებს თვლას, რიცხვებს, რიცხვით სახელებს შორის დამოკიდებულებებს და შეკრება - გამოკლების მოქმედებებს ერთმანეთთან.
Ø  აფასებს და ადარებს რაოდენობებს.
Ø  იყენებს რიცხვებს და მათზე მოქმედებებს გამოთვლებზე ამოცანების ამოხსნისას.

კანონზომიერებები და ალგებრა
Ø  განავრცობს,წარმოადგენს და ადარებს საგნების ან ნახატების/ ფიგურების პერიოდულ განლაგებებს (მიმდევრობებს).
Ø  ხსნის ამოცანებს.

გეომეტრია და სივრცის აღქმა
Ø  აღწერს ფიგურებს.
Ø  ადარებს და ადგენს ფიგურათა ზომებს.
Ø  ორიენტირებს გარემოში და აღწერს ობიექტთა ურთიერთგანლაგებას.

მონაცემთა ანალიზი ,ალბათობა და სტატისტიკა
Ø  აგროვებს თვისობრივ მონაცემებს.
Ø  აწესრიგებს  თვისობრივ მონაცემებს.

Ø  აკეთებს თვისობრივ მონაცემთა ინტერპრეტაციას.
ბუნებისმეტყველება
ცოცხალი სამყარო
Ø  მოსწავლე აღწერს  და განასხვავებს ცოცხალ და არაცოცხალ ობიექტებს.
Ø  განმარტავს გარემოს მნიშვნელობას ცოცხალი ორგანიზმებისათვის.
სხეულები და მოვლენები
Ø  მოსწავლე აღწერს ადვილად დაკვირვებად მოძრაობებს.
Ø  მოსწავლე განარჩევს მოძრაობის წარმომქმნელ წყაროებს.

დედამიწა და გარესამყარო
Ø  მოსწავლე ორიენტირებს ნაცნობ გარემოში.
Ø  ამოიცნობს და განასხვავებს ლოკალური გარემოს გეოგრაფიულ ობიექტებს.
Ø  აკვირდება,ახასიათებს, და აღწერს დედამიწაზე მიმდინარე მოვლენებს.


ადამიანი დაგარემო
Ø  იცავს პირადი ჰიგიენისა და უსაფრთხო ქცევის წესებს.

Ø  მოსწავლე გამოხატავს დამოკიდებულებას საკუთარი გარემოსადმი.














გაკვეთილის გეგმის შეფასების სქემა


საგაკვეთილო მიზანი და შედეგი
მიზანი არის ზოგადი და არარეალისტური, არ არის გაზომვადი და შეფასებადი; არ აღწერს შესაბამის სასწავლო შედეგს
მიზანი არის ფორმულირებული კონკრეტულად, მაგრამ ნაკლებ რეალისტური და გაზომვადია;
ბოლომდე ვერ აღწერს შესაბამის სასწავლო შედეგს.
მიზანი არის ფორმულირებული კონკრეტულად და რეალისტურად; იგი არის გაზომვადი და შეფასებადი;
სრულად აღწერს შესაბამის სასწავლო შედეგს.
აქტივობები, მეთოდები, კლასის ორგანიზების ფორმები
აქტივობები არ უწყობს ხელს დასახული მიზნის მიღწევას; სასწავლო მეთოდები შეუსაბამოა აქტივობებთან, ხოლო კლასის ორგანიზების ფორმები მეთოდებთან
აქტივობები ნაკლებად უწყობს ხელს დასახული მიზნის მიღწევას; სასწავლო მეთოდები ნაწილობრივ შესაბამისობაშია აქტივობებთან, ხოლო კლასის ორგანიზების ფორმები მეთოდებთან
აქტივობები სრულად უწყობს ხელს დასახული მიზნის მიღწევას; სასწავლო მეთოდები სრულ შესაბამისობაშია აქტივობებთან, ხოლო კლასის ორგანიზების ფორმები მეთოდებთან
შეფასება
შეფასების ტიპები და მეთოდები საერთოდ არ არის მოცემული, ან ვერ განსაზღვრავს, მიღწეულია თუ არა შედეგი.
მოცემულია შეფასების ტიპები და მეთოდები, რომლებიც  ნაწილობრივ განსაზღვრავს, მიღწეულია თუ არა შედეგი.
კონკრეტულას არის მოცემული შეფასების ტიპები და მეთოდები, რომლებიც  ზუსტად განსაზღვრავს, მიღწეულია თუ არა შედეგი.
თვითშეფასება
გაკვეთილის გეგმას თან  ახლავს მასწავლებლის თვითშეფასების რუბრიკა, რომელიც ნაწილობრივ აძლევს საშუალებას გააანალიზოს მის მიერ ჩატარებული გაკვეთილი.
გაკვეთილის გეგმას თან  ახლავს მასწავლებლის თვითშეფასების რუბრიკა, რომელიც სრულად  აძლევს საშუალებას გააანალიზოს მის მიერ ჩატარებული გაკვეთილი.

Комментариев нет:

Отправить комментарий